106 תשובות
אתה ציני נכון?
שאתה רוצה צומי?
אנונימי
אחלה ציניות
טוב?
ספאם דיווחתי
ספאם
אנונימית
צודקת במאה אחוז גם אני חושב ככה, ביבי המלך הגאון התותח ממש שליח של אלוהים אין בנאדם יותר מתאים ממנו לנהל את מדינת ישראל, וכל מי שמדבר נגדו הוא בטח משהו לא בסדר איתו
להשתחוות עכשיו או אחר כך?
הכי טוב בהיסטוריה הוא לא.. אבל בהחלט אפשר להסכים שאין מישהו אחר בכנסת שיכול להחליף אותו
יש חרא קטן ויש חרא גדול.. עדיף שנישאר עם הקטן
מי שעושה מינוס מי האלטרנטיבה האחרת שלכם? באמת באמת רוצה לשמוע דעות
כיאלו שרואים שיש למישהו הרבה מינוסים כולם מצטרפים? ככה זה פה? תפתחו דעה משלכם
יש חרא קטן ויש חרא גדול.. עדיף שנישאר עם הקטן
מי שעושה מינוס מי האלטרנטיבה האחרת שלכם? באמת באמת רוצה לשמוע דעות
כיאלו שרואים שיש למישהו הרבה מינוסים כולם מצטרפים? ככה זה פה? תפתחו דעה משלכם
אנונימית
בטח שהוא הכי טוב
שיש משהו במה שאתה אומר
מינוסים אליי
מינוסים אליי
רציני?
הוא נתן לשביעי באוקטובר לקרות
תתבייש הוא סתם מושחט
הוא נתן לשביעי באוקטובר לקרות
תתבייש הוא סתם מושחט
שאתה בן אנוש
מה יש לחשוב
זאת דעתך
תהנה איתה
מה יש לחשוב
זאת דעתך
תהנה איתה
מה את רצינית
אנונימית
ספאם ובום ככה מגיעים לחמות
אגב אהבתי תבדיחה פיפי
אגב אהבתי תבדיחה פיפי
מקווה שאתה ציני
שום דבר שביבי עשה מאז ה7.10 לא היה טוב וגם לפני לא היה טוב
ביבי וממשלתו עושים נזק עצום במדינה שיקח שנים לשקם והוא וממשלתו הולכים להביא את מדינת ישראל לעשור אבוד אם לא כמה עשורים
שום דבר שביבי עשה מאז ה7.10 לא היה טוב וגם לפני לא היה טוב
ביבי וממשלתו עושים נזק עצום במדינה שיקח שנים לשקם והוא וממשלתו הולכים להביא את מדינת ישראל לעשור אבוד אם לא כמה עשורים
שאתה משוגע
צודק 100 אחוז
לא
פחות .
פחות .
אנונימית
^^^^כי ממשלה אחרת שתקים מדינה פלסטינאית לא תעשה נזק למדינת ישראל.. בדוק
אנונימית
שאני מקווה מאוד מאוד מאוד שאתה ציני ושהדעה שלך מטומטמת
המון בריאות הנפש
היה את הבחור הזה מהטיקטוק שהמציא דת על ביבי, הוא קרא לה ביביזם.
^^^^ממשלה אחרת לא תקים שום מדינה פלסטינאית...
מסכים
חה חה חה.
צחקתי בקול שמישהו עדיין מצביע לו.
שלום!,
הגעתם לתוכניתינו שכנוע אנשים עם ראש בקיר.
והיום ננסה לשכנע בן אדם שאוהב בן אדם שבגללו נרצחו ונאנסו המון נשים,גברים,ילדים וקשישים.
אם הוא לא היה בממשלה לא היה 7.10.
לא היה את המלחמות אזרחיות.
והארץ שלנו הייתה נראת שונה לגמרי.
תודה שבאתם לצפות בתוכניתיונו מקווה שהבנתם עד כמה טעיתם
צחקתי בקול שמישהו עדיין מצביע לו.
שלום!,
הגעתם לתוכניתינו שכנוע אנשים עם ראש בקיר.
והיום ננסה לשכנע בן אדם שאוהב בן אדם שבגללו נרצחו ונאנסו המון נשים,גברים,ילדים וקשישים.
אם הוא לא היה בממשלה לא היה 7.10.
לא היה את המלחמות אזרחיות.
והארץ שלנו הייתה נראת שונה לגמרי.
תודה שבאתם לצפות בתוכניתיונו מקווה שהבנתם עד כמה טעיתם
^^^^בוקר טוב, צדיק בלי הצ'
ממשלה אחרת כן תקים או תקדם מדינה פלסטינאית, לא אומרת שביבי טוב ממש לא אבל אם לא ביבי מי כן? זאת השאלה.
בכל מקרה יש לי זכות הצבעה ואני לא הולכת לקלפי כבר פעם שניה כנראה, אף אחד לא ראוי.
ממשלה אחרת כן תקים או תקדם מדינה פלסטינאית, לא אומרת שביבי טוב ממש לא אבל אם לא ביבי מי כן? זאת השאלה.
בכל מקרה יש לי זכות הצבעה ואני לא הולכת לקלפי כבר פעם שניה כנראה, אף אחד לא ראוי.
אנונימית
ספאם וציניות זה אפילו לא מצחיק
ממש לא, ביבי ממש לא הכי טוב. הוא לא משהו
^^^גם ביבי יקים מדינה פלסטינית
אין פתרון אחר...
וזה גם ככה יקרה מתישהו
אין פתרון אחר...
וזה גם ככה יקרה מתישהו
מושפע?
אני לא מבין למה לתמוך בבן אדם עם חברים כהניסטים משיחיים מסיונרים
^^^^^^גנץ
הוא עדיף פי אין סוף על גנץ ולפיד שיביאו להשמדתנו די מהר
אנונימי
^^^^^יש פיתרון אחר. ואתה תראה שהקמת מדינה פלסטינאית לא תוקם, תרצה או לא.
במדינה ותקום אפשר לארוז את הדברים וללכת למה הטבח הבא יקרה בתל אביב ובכל הארץ
עצוב פה שאף אחד לא הבין את זה.. אבל אתם כולכם פה בתגובות בני 14 אפשר להבין
במדינה ותקום אפשר לארוז את הדברים וללכת למה הטבח הבא יקרה בתל אביב ובכל הארץ
עצוב פה שאף אחד לא הבין את זה.. אבל אתם כולכם פה בתגובות בני 14 אפשר להבין
אנונימית
אל תגידי את זה פה כי כולם פה ליברלים.
ובכללי כולם פה פשוט רק יוצאים על ביבי בלי להציע מישהו יותר טוב כי אין להם.
והם חושבים שהם יכולים לנהל את המדינה טוב יותר.
והם חושבים שהם יכולים לנהל את המדינה טוב יותר.
^^^הטבח קורה בגלל חמאס לא בגלל מדינה פלסטינית
טבח קורה בגלל שארגון טרור השתלט על הרצועה ומישהו נרדם, מעניין מי היה שנים בשלטון, מעניין מי...
מדינה פלסטינית תעזור לפלסטינים ותוכל לפקח ויהיה לה משילות בשטח ויהיה לה מעמד ויכולות.
טבח קורה בגלל שארגון טרור השתלט על הרצועה ומישהו נרדם, מעניין מי היה שנים בשלטון, מעניין מי...
מדינה פלסטינית תעזור לפלסטינים ותוכל לפקח ויהיה לה משילות בשטח ויהיה לה מעמד ויכולות.
אני בכלל מצביע בן גביר, אבל כמו שאמרתי עם גנץ ולפיד והערבים זה הסוף שלנו. הם לא יתקפו באיראן כי הם פחדנים
אנונימי
כןכן צודק! אי אפשר להתווכח איתכם. יותר עצוב מביביזם..
מדינה פלסטינאית רק תקדם את הטרור, מה לא נכנס לך למוח שכולם שם רוצים לגרש אותנו מפה? אין חצי חצי. אין 60/50. הכל או כלום. אתה לא מבין... מה לעשות
גם אחרי טבח בתל אביב תרשום "חפי משפע רוצים שלום"
מדינה פלסטינאית רק תקדם את הטרור, מה לא נכנס לך למוח שכולם שם רוצים לגרש אותנו מפה? אין חצי חצי. אין 60/50. הכל או כלום. אתה לא מבין... מה לעשות
גם אחרי טבח בתל אביב תרשום "חפי משפע רוצים שלום"
אנונימית
פחדנים? אתה יודע מה זה להוציא משימה על איראן? ולפתוח במלחמה?
גם כן.
חלאס כבר, חושבים הם יודעים למה היית במעמד פוליטי גבוה חוץ מאזרח?
גם כן.
חלאס כבר, חושבים הם יודעים למה היית במעמד פוליטי גבוה חוץ מאזרח?
^^רק מנסה להבין מה הכוונה ב 60/50?
אנונימית
לא יודעת אם זה בצחוק או ברצינות
אנונימית
^^לא 60% פלסטין לא 40% ישראל וגם לא 80% פלסטין ו20% ישראל
הם רוצים *הכל* הם נאצים. להשמיד את כל היהודים והישראלים.
השמאל לא מבין את זה.. עצוב ועוד רוצים להקים להם מדינה במטרת לקדם את השלום
אין שכל אין דאגות
הם רוצים *הכל* הם נאצים. להשמיד את כל היהודים והישראלים.
השמאל לא מבין את זה.. עצוב ועוד רוצים להקים להם מדינה במטרת לקדם את השלום
אין שכל אין דאגות
אנונימית
^60 ועוד 50 זה 110 נשמה
אנונימית
שבעה לאוקטובר לא קשור לביבי בשום צורה, זה ברור שזה פשלה של המודיעין
זה אתר שמאופיין בשמאל חלש
אנונימי
^^^מהכל זה מה ששמת לב נשמה? לא שמתי לב.. אפשר לתקן
אנונימית
מדינה פלסטינית לא אמורה לקדם שום טרור
באותה מדינה פלסטינית יהיה חוק וסדר ולא כמו היום שאין לא חוק ולא סדר, להשאיר את המצב כמו היום זה לקדם טבח וטרור
אם יעשו את העבודה כמו שצריך אז יהיה טוב ויהיה עתיד טוב, צריך מדינה מפוקחת, ויש לא מעט גופים שמוכנים לעשות את זה ולממן את זה, וצריך לקחת את כל הטעויות של אוסלו ולשפר אותם. שינוי לא יהיה ביום אחד, זה יקח זמן. אבל זה הפתרון היחידי שיש שיכול לשנות את המצב.
באותה מדינה פלסטינית יהיה חוק וסדר ולא כמו היום שאין לא חוק ולא סדר, להשאיר את המצב כמו היום זה לקדם טבח וטרור
אם יעשו את העבודה כמו שצריך אז יהיה טוב ויהיה עתיד טוב, צריך מדינה מפוקחת, ויש לא מעט גופים שמוכנים לעשות את זה ולממן את זה, וצריך לקחת את כל הטעויות של אוסלו ולשפר אותם. שינוי לא יהיה ביום אחד, זה יקח זמן. אבל זה הפתרון היחידי שיש שיכול לשנות את המצב.
אין על ביבי בעולם שרוף עליו
שאתה מחפש צומי. ואתה טרול
קשה לשמוע את האמת? מסכן
תבין, כשאתה שואל אנשים מה הם חושבים עלייך בגלל שאתה חושב בדרך כלשהי כשאתה יודע שהרבה אנשים לא מסכימים איתך אז אתה מחפש צומי ואתה טרול
קשה לשמוע את האמת? מסכן
תבין, כשאתה שואל אנשים מה הם חושבים עלייך בגלל שאתה חושב בדרך כלשהי כשאתה יודע שהרבה אנשים לא מסכימים איתך אז אתה מחפש צומי ואתה טרול
אנונימי
השמאל משלה את עצמו ואחרים שוב ושוב. ומחיר הדמים יקר
אנונימי
ביבי גאון בטירוף, ויש לו את זה, הוא הבנאדם הכי מתאים כמו כפפה ליד לנהל את מדינת ישראל
^^אנחנו לפחות מבאים פתרון שיכול לעזור למצב
תביאו פתרון ריאלי אולי נסכים איתו
תביאו פתרון ריאלי אולי נסכים איתו
כן בטח
"פיתרון"
אולי "הפיתרון הסופי"..
"פיתרון"
אולי "הפיתרון הסופי"..
אנונימי
אם זה באמת מה שאתה חושב אתה חתיכת דביל ואם זה ציניות, שתדע שזה לא מצחיק
זה שהשינוי שיקרה עוד דור.. 2 או 3
זה לא רלוונטי. אז בעשור הראשון כן יקרה טרור וטבחים מטורפים, אתה לא יכול לשנות את האנשים ובמיוחד שהם מקבלים 100% תמיכה מהעולם, מבחינתם הם צודקים ואנחנו טועים, למה שהם ישנו את הדעה? אני אפילו לא רואה את עצמי בתור פלסטינאית משנה את דעתי על ישראל/פלסטין..
זה פשוט ניתוק ה"פיתרון" שלך ואיך שאתה מאמין שזה יעזור למצב.. לפחות תגיד פאק איט באלי להקים להם מדינה כי הם סובלים וזה שטחים שלהם ולא לבלבל בשכל שזה יביא שלום, אני יותר "יעריך" דעה כזאת מאשר עירבובים וזיבולים
זה לא רלוונטי. אז בעשור הראשון כן יקרה טרור וטבחים מטורפים, אתה לא יכול לשנות את האנשים ובמיוחד שהם מקבלים 100% תמיכה מהעולם, מבחינתם הם צודקים ואנחנו טועים, למה שהם ישנו את הדעה? אני אפילו לא רואה את עצמי בתור פלסטינאית משנה את דעתי על ישראל/פלסטין..
זה פשוט ניתוק ה"פיתרון" שלך ואיך שאתה מאמין שזה יעזור למצב.. לפחות תגיד פאק איט באלי להקים להם מדינה כי הם סובלים וזה שטחים שלהם ולא לבלבל בשכל שזה יביא שלום, אני יותר "יעריך" דעה כזאת מאשר עירבובים וזיבולים
אנונימית
אוהבים אותך ביבי תמשיך להילחם בחמאס והשמאל ילחם בך כמו טיפשים
שיש לי שאלות טרול יותר טובות, יאללה הביתה ולאריה
רק בריאות
חחחחחחחחחח מה
katze cat בלאד חושב שהוא יודע הכל.
לשאלה- זה מדינה דמוקרטית אחי מותר לך לחשוב הכל ואני אישית מסכים איתך
לשאלה- זה מדינה דמוקרטית אחי מותר לך לחשוב הכל ואני אישית מסכים איתך
katze cat בלאד חושב שהוא יודע הכל.
לשאלה- זה מדינה דמוקרטית אחי מותר לך לחשוב הכל ואני אישית מסכים איתך
לשאלה- זה מדינה דמוקרטית אחי מותר לך לחשוב הכל ואני אישית מסכים איתך
נכון הוא גם יודע לדאוג לביטחון של המדינה
אני שרוף עליו
צודק.
וה7 באוקטובר בדיוק הוכיח לנו שאין פתרון משותף, מדינה משותפת וכו. כי אין לנו עם מי לשתף פעולה. כולם בעזה חגגו את טבח ה7 באוקטובר. החטופים אמרו בכל ריאיון שאין שם צדיק אחד. אז עם מי בדיוק רוצים לבנות מדינה?
וכל אלו שמאשימים את ביבי בהכל. זה פשוט פתטי. אין לי הרבה מה להגיד.
ברור שזו טעות ענקית אבל לא שלו אישית. אלא של המודיעין.
וה7 באוקטובר בדיוק הוכיח לנו שאין פתרון משותף, מדינה משותפת וכו. כי אין לנו עם מי לשתף פעולה. כולם בעזה חגגו את טבח ה7 באוקטובר. החטופים אמרו בכל ריאיון שאין שם צדיק אחד. אז עם מי בדיוק רוצים לבנות מדינה?
וכל אלו שמאשימים את ביבי בהכל. זה פשוט פתטי. אין לי הרבה מה להגיד.
ברור שזו טעות ענקית אבל לא שלו אישית. אלא של המודיעין.
המלכה אליזבת קונור-
איך הוא אשם בשביעי לעשירי?
בהתחשב בעובדה שכל ההפגנות של השמאל וזה שנתנו לו בכלל לגיטימציה בממשלה זה מה שגמר את העם מבחינת אחדות והיינו בשפל מדרגה? מה לגבי זה? אוליי תקחו אחריות? ואם לא אוליי לפחות תציעו בן אדם יותר טוב? מה זה מה זה?
אין? כן! אין! אז חלאס!
איך הוא אשם בשביעי לעשירי?
בהתחשב בעובדה שכל ההפגנות של השמאל וזה שנתנו לו בכלל לגיטימציה בממשלה זה מה שגמר את העם מבחינת אחדות והיינו בשפל מדרגה? מה לגבי זה? אוליי תקחו אחריות? ואם לא אוליי לפחות תציעו בן אדם יותר טוב? מה זה מה זה?
אין? כן! אין! אז חלאס!
ברו רצה להיות בחמות בכוח
אהבתי את ביבי אבל זהו עבר הזמן שלו
אנונימית
מה
עדיף את שמיר או בן גוריון למרות שהם שמאלנים
עדיף את שמיר או בן גוריון למרות שהם שמאלנים
^^^אולי די כבר לקשר את ההפגנות לשבעה לאוקטובר! נתניהו קיבל עשרות אזהרות והתרעות על מתקפה אפשרית והוא לא עשה עם זה כלום!
^מסכים לגמרי למרות ששמיר היה מהליכוד...
^מסכים לגמרי למרות ששמיר היה מהליכוד...
למה הדרג הצבאי לא עשה משהו?^
תאמין לי שיש דרגים שידעו הרבה הרבה יותר מביבי.
תאמין לי שיש דרגים שידעו הרבה הרבה יותר מביבי.
אנונימית
מה זה משנה? הוא היה תותח^^
ברו על סמים
^^^הדרג הצבאי לא יכול לעשות כלום אם אין אישור מראש הממשלה
^^אז אתה אומר שלא אכפת לך שהוא אחד הגורמים העיקריים לאסון הכי גדול לעם ישראל מאז השואה. לא אכפת לך שאם הוא ישלוט בישראל אנחנו בסכנת קיום.
^^אז אתה אומר שלא אכפת לך שהוא אחד הגורמים העיקריים לאסון הכי גדול לעם ישראל מאז השואה. לא אכפת לך שאם הוא ישלוט בישראל אנחנו בסכנת קיום.
אני נוהג להגיד הוא האופציה הטובה ביותר מבין כל הגרועות
ספאם.
אתה בן אדם מאוד חסר ביטחון כנראה וקל לעשות עליך מניפולציות
כן אני מסכימה איתך
הוא לא מושלם אבל הוא הכי טוב מבין כולם
הוא לא מושלם אבל הוא הכי טוב מבין כולם
אולי לא של האנושות..
אבל מסכים שהוא בהחלט המיוחד במינו, ונכנס למקום מכובד ברשימת ראשי הממשלה הטובים בתולדות ישראל . (לפחות מבחינתי)
וחבל שהשאלה הזאת נועדה לעצבן פה מאנשים.
אבל מסכים שהוא בהחלט המיוחד במינו, ונכנס למקום מכובד ברשימת ראשי הממשלה הטובים בתולדות ישראל . (לפחות מבחינתי)
וחבל שהשאלה הזאת נועדה לעצבן פה מאנשים.
בבקשה שזה ציני, אם לא אז כניראה שאתה עיוור.
אנונימי באמת שסטיפס זה עולם אחר
בנות בסטיפס לפני ה-7/10
"בטח שהייתי יוצאת עם ערבי. הם בני אדם חמודים ומדהימים וכל מי שחושב אחרת הוא גזען, ארגון להבה הוא ארגון קיצוני מסוכן גזען וחשוך כמו בן גביר, די לגזענות"
בנות בסטיפס אחרי ה-7/10
"לא הייתי יוצאת עם ערבי בחיים גם לא בעד שלום"
בנות בסטיפס לפני ה-7/10
"בטח שהייתי יוצאת עם ערבי. הם בני אדם חמודים ומדהימים וכל מי שחושב אחרת הוא גזען, ארגון להבה הוא ארגון קיצוני מסוכן גזען וחשוך כמו בן גביר, די לגזענות"
בנות בסטיפס אחרי ה-7/10
"לא הייתי יוצאת עם ערבי בחיים גם לא בעד שלום"
אנונימי
שאתה מאד רוצה חמות..
^^^ מאוד מתאר אותי לא אשקר
^^^^
אנונימי
לא כולן היו כאלה.. יש כאלו שמההתחלה היה להן עקרונות דתיים או משהו שנמנעו מזה.. אתה סתם יוצא מכלילן.
אנונימי
לא כולן היו כאלה.. יש כאלו שמההתחלה היה להן עקרונות דתיים או משהו שנמנעו מזה.. אתה סתם יוצא מכלילן.
שזו הבדיחה הכי טובה ששמעתי.
אם זה ספאם זה לא מצחיק
אשכרה ביבי החריב את המדינה הזאת השנים האחרונות ואז כל הטיפשים הלכו לצעוק רק ביבי כרגיל
סתם דוגמא אם ה7 באוקטובר היה קורה שגנץ למשל היה בשלטון הייתם מאשימים אותו נכון?
אז למה פתאום שזה ביבי הוא לא אשם?
אז לכו להאשים תשמאלנים לכו להאשים תערבים תאשימו את כל העולם חוץ מהמנהיג של המדינה.
הגיוני.
סתם דוגמא אם ה7 באוקטובר היה קורה שגנץ למשל היה בשלטון הייתם מאשימים אותו נכון?
אז למה פתאום שזה ביבי הוא לא אשם?
אז לכו להאשים תשמאלנים לכו להאשים תערבים תאשימו את כל העולם חוץ מהמנהיג של המדינה.
הגיוני.
אם גנץ היה בשלטון היו אומרים (השמאלנים) ''זה טעות שאין לחזור עליה וצריך להיות מאוחדים"
אל תחפור מאשימים את ביבי בהכל, מאז שהוא עלה לממשלה אחרי השנתיים החדוכות שלפיד היה בשלטון והעלה את כל המחירים ונתן שטחים, לפיד החריב בשנתיים את כל מה שהיה פה.
אל תחפור מאשימים את ביבי בהכל, מאז שהוא עלה לממשלה אחרי השנתיים החדוכות שלפיד היה בשלטון והעלה את כל המחירים ונתן שטחים, לפיד החריב בשנתיים את כל מה שהיה פה.
katzecat
ההפגנות כן קשורות,
אם אתה לא יודע פילוג אצל עם ישראל עושה מלא בעיות, כמו פילוג ושנאה וכשיש שנאה בעם ישראל אנחנו מתים כי אחהבה ואחדות זה מה ששומר עלינו ולפני שאתה קופצת עם השטויות האטאיסטיות שלך, תראו אותנו אחרי אחדות ותראה אותנו בלי איזה שוני,
לא רק שההפגנות הרסו את האחדות, הפכו את ביבי ליותר גרוע מה*טלר הרסו לו את השם בעולם, ועכשיו הרבה יותר קשה לעשות דברים ולדבר שלא נדבר על ארגוני השמאח כמו דוברים שתיקה בצלם ואחים לנשק, שהורסים את השם של ישראל וזה למה אמריקה ובריטניה עושות סנקציות לישראל אז כן...ההפגנות לא עשו פה כלום עאלק.
ההפגנות כן קשורות,
אם אתה לא יודע פילוג אצל עם ישראל עושה מלא בעיות, כמו פילוג ושנאה וכשיש שנאה בעם ישראל אנחנו מתים כי אחהבה ואחדות זה מה ששומר עלינו ולפני שאתה קופצת עם השטויות האטאיסטיות שלך, תראו אותנו אחרי אחדות ותראה אותנו בלי איזה שוני,
לא רק שההפגנות הרסו את האחדות, הפכו את ביבי ליותר גרוע מה*טלר הרסו לו את השם בעולם, ועכשיו הרבה יותר קשה לעשות דברים ולדבר שלא נדבר על ארגוני השמאח כמו דוברים שתיקה בצלם ואחים לנשק, שהורסים את השם של ישראל וזה למה אמריקה ובריטניה עושות סנקציות לישראל אז כן...ההפגנות לא עשו פה כלום עאלק.
היו הפגנות בגלל שהממשלה ניסתה לעשות מהפכה משפטית שתהפוך את ישראל לדיקטטורה! הממשלה היא זאת שגרמה לפילוג! לא המפגינים!
טוב אחי עאלק דיקטטורה מה היה לך פה דיקטטורה? שינוי מערכת המשפט זאת שמשחררת רוצחים ואנסים לרחובות? תגיד אתה דפקט? אתה כל כך עיוור מהשנאה שלך לביבי דאתה לא רואה את זה? ותפסיק עם ה ! זה מעצבן.
איזה רוצח או אנס מערכת המשפט שלנו שחררה? איך אתה מאז להגיד את זה כשהממשלה הנוכחית שלנו רוצה לשחרר אנשים כמו יגאל עמיר?
יש ספקות לגבי הרצח זל יגאל עמיר לא שאני מאמין לזה,
ושופט ליטרלי אמר אחרי שאנס אנס מישהי הוא שחרר אותו בטענה ''האונס לא היה אלים" ז שלי, ותראה כתבות תחםש לגוגל מר יש לי תשובה להכל תחפש ותחקור טיפה.
ושופט ליטרלי אמר אחרי שאנס אנס מישהי הוא שחרר אותו בטענה ''האונס לא היה אלים" ז שלי, ותראה כתבות תחםש לגוגל מר יש לי תשובה להכל תחפש ותחקור טיפה.
https://www.now14.co.il/%d7%9c%d7%90%d7%97%d7%a8-%d7%a9%d7%a9%d7%97%d7%a8%d7%a8-%d7%90%d7%a0%d7%a1-%d7%91%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%a9%d7%94%d7%90%d7%95%d7%a0%d7%a1-%d7%9c%d7%90-%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%90%d7%9c%d7%99/
קח תראה
קח תראה
לערוץ 14 אתה מאמין?! זה ערוץ מוטה לגמרי בעד נתניהו והימין!
למה אתה מאמין לערוץ 12? ומה זה משנה איזה ערוץ? השופט אמר ואם הוא אמר הוא יחטוף גם אם יש לך אינסטגרם תסתכל בחשבון של רז עטיה שהוא עורך דין בכיר והוא עוסק בזה והוא אמר את זה גם אז דיי כבר לבלבל בשכל חושב שאתה נאור אבל אתה מוטה לשמאל אני לא עוקב לגמרי אחרי ערוץ 14 אבל אני לא מופתע שזה קרה וצריך להחליף את המערכת המשפט המזעזעת.
מי המשועממים שצופים בחדשות אחי, ערוץ 11 12 13 14 כולם אותו דבר
12 13 ליטרלי קראו לרצח של ראש הממשלה, כמו שאמרתי בקושי צופה בחדשות, מדי פעם מסתכל בעמוד של יוסף חדאד להתעדכן, וזהו.
^ זה מאוד פשוט, ערוצים 12 ו13 הם שמאל קיצוני ו14 זה ימין קיצוני, כמו שאמרתי כולם אותו חארטה
11 זה עוד איפשהו במרכז
אמרתי, אני לא עוקב אחרי שום ערוץ, ערוץ 14 פשוט פרסם את זה כי בשמאל כמובן לא ידברו על זה כי הם כל כך רוצים שהמערכת המשפט הרעילה והדוחה הזאת תשאר, זה מי שיושב שם ואת זה רוצים למגר מתוכנות
מתוכינו*
אני מסכים איתך
מסכים
ויש לי גם משהו להוסיף
שבנט נבחר אז היה סוג של פתיחת חזית והממשלה לא עשו כלום אבל עכשיו הם עושים הכל וזה כי ביבי שם
ויש לי גם משהו להוסיף
שבנט נבחר אז היה סוג של פתיחת חזית והממשלה לא עשו כלום אבל עכשיו הם עושים הכל וזה כי ביבי שם