6 תשובות
לא ממליץ היה שמועות שהם גונבים פרטי כרטיס וגם האיכות שם דיי זבל עדיף אליאקספרס קונה כבר שנה וחצי שם על בסיס קבוע והאיכות ברוב המקרים מעולה
לא, הם גונבים פרטי אשראי
ובכללי הם רמאים עדיף שלא
שואל השאלה:
למה לא? ויזה נטענת זה כרטיס פשוט שקונים ב50 שקל וממלאים אותו בכסף מתי שרוצים לקנות. זה לא פרטי האשראי מהבנק שלי
אנונימית
וואלה עדיף שלא
פשוט תשלם מפייפל עם יש לך אשראי
oko