20 תשובות
אנגליה 2:1
שואל השאלה:
למה?
למה?
ספרד 3-1 כי אנגליה שיחקה לא טוב בלשון המעטה כל הטורניר וספרד משחקת מעולה
אני מקווה מאוד שאנגליה תיקח
אבל הכל יכול לקרות.
אני חושב שיהיה או תיקו 1:1 או 2/3-1 לספרד
אבל הכל יכול לקרות.
אני חושב שיהיה או תיקו 1:1 או 2/3-1 לספרד
שואל השאלה:
אני רוצה גם מאוד שאנגליה
אבל חושב שספרד ולא יודע כמה לשים ב365
אני רוצה גם מאוד שאנגליה
אבל חושב שספרד ולא יודע כמה לשים ב365
תסתכל חצי שעה לפני באתר של ווינר
זה יותר מדוייק ובזכות זה אני עוד רגע מקום 100 בליגה של דומינוס
זה יותר מדוייק ובזכות זה אני עוד רגע מקום 100 בליגה של דומינוס
שואל השאלה:
כי גם בחצי גמר אנגליה לא שיחקה רע
כי גם בחצי גמר אנגליה לא שיחקה רע
אני שמתי 3-1 זה נראלי הכי בטוח
שואל השאלה:
כמה נקודות אתה?
כמה נקודות אתה?
שואל השאלה:
התכוונתי למתנקש
התכוונתי למתנקש
שואל השאלה:
חבל שאני לא יכול לתת לך פרח
חבל שאני לא יכול לתת לך פרח
חחח עזוב פרח נקווה שאני אצליח
באלי להמר על זה...
באלי להמר על זה...
לדעתי 3 1 ספרד
אנגליה עם הגנה שלא עושה כלום קשרים אחוריים גם אין להם אז מול כל הקבוצות ששיחקו איכשהו עבד להם אבל מול ספרד הם ישתגעו מההנעת כדור שלהם ויתבלבלו ויחטפו 3 אבל עדיין התקפית יש להם את זה ואני לא חושב שפודן או קיין או בלינגאהם או סאקה וכו' לא ישימו לפחות שער אחד על ההגנה הספרדית שהיא גם לא הכי חזקה שיש...
אנגליה עם הגנה שלא עושה כלום קשרים אחוריים גם אין להם אז מול כל הקבוצות ששיחקו איכשהו עבד להם אבל מול ספרד הם ישתגעו מההנעת כדור שלהם ויתבלבלו ויחטפו 3 אבל עדיין התקפית יש להם את זה ואני לא חושב שפודן או קיין או בלינגאהם או סאקה וכו' לא ישימו לפחות שער אחד על ההגנה הספרדית שהיא גם לא הכי חזקה שיש...
שואל השאלה:
אני יושב, צד עם 52...
אני יושב, צד עם 52...
אני 80 נקודות
שואל השאלה:
לא נראה לי אקרה עכשיו 3-1
לא נראה לי אקרה עכשיו 3-1
טוב לפחות צדקתי בהימור שלי וקיבלתי 15 נקודות.
היה כיף להיות פעם ראשונה מקום 55 בטבלה.
בקרוב המונדיאל (שנתיים:()
היה כיף להיות פעם ראשונה מקום 55 בטבלה.
בקרוב המונדיאל (שנתיים:()
שואל השאלה:
צדקתי בתוצאה וגם במלך השערים אז אני על 77 נקודות
צדקתי בתוצאה וגם במלך השערים אז אני על 77 נקודות
היה קרוב חחח
באותו הנושא: