11 תשובות
לא
ככ אבל
חד משמעית
לדעתי ליענקי או יובל הכי מגיע
לחלוטין
לא דפוק
בלעדיה הרבה דברים לא היו מעניינים
בלעדיה הרבה דברים לא היו מעניינים
יש משהו במה שאת אומרת אבל היא הביאה הכי הרבה עניין העונה
ותסבירי את זה שכל מי שרב איתה יוצא לאט לאט.. אנשים אוהבים לראות אותה על המסך
ותסבירי את זה שכל מי שרב איתה יוצא לאט לאט.. אנשים אוהבים לראות אותה על המסך
לא,סתיו המלכה
אנונימית
ברור אפילו הפרק שגיא ולירון אלו את הדיירים שאלות היא הייתה חייבת להציק ולהידחף
חיים למה דפוק? בואי תרשמי למה.. ואני גם יכולה לרשום לך סיבות על כל אחד למה לא מגיע לו לזכות
אנונימית