11 תשובות
אחלה שיר
קייפופ>>
שמעתי על הלהקה הזאת היא אחלה
קייפופ>>
שמעתי על הלהקה הזאת היא אחלה
פחות אהבתי את האמת :)
וואי קייפופ לא תמיד נוראי לא נראלי שאתה שמעת קייפופ בכלל^
אני בוכה מה
מה אתה רוצה, אני שומעת קייפופ ואני אוהבת את זה אז עובדה שזה לא נוראי
זה בסדר שאתה לא אוהב אבל אל תגיד שזאת מוזיקה לא טובה כי עובדה שהרבה שומעים אותה אז שוש אתה אהוב שלי
מה אתה רוצה, אני שומעת קייפופ ואני אוהבת את זה אז עובדה שזה לא נוראי
זה בסדר שאתה לא אוהב אבל אל תגיד שזאת מוזיקה לא טובה כי עובדה שהרבה שומעים אותה אז שוש אתה אהוב שלי
שואל השאלה:
קייפופ זה מדהים
קייפופ זה מדהים
אנונימית
אתה לא הבעת דעה אמרת שקייפופ זה נוראי, אפילו לא הוספת לדעתך
אתה כן תקבל ממני שוש כמה שצריך, אני גם לא אקבל ממך שוש מה אתה חושב שאתה
אתה כן תקבל ממני שוש כמה שצריך, אני גם לא אקבל ממך שוש מה אתה חושב שאתה
שואל השאלה:
מה ממתי קייפופ סגנון צווחני כמעט בכל אלבום יש 4 בלדות ורוב השירים הם סתם שרים רגיל
מה ממתי קייפופ סגנון צווחני כמעט בכל אלבום יש 4 בלדות ורוב השירים הם סתם שרים רגיל
אנונימית
אז תשמע בייבי שארק מי מפריע לך
תהנה
תהנה
אממ וואו^
טוב אממ אין לי מילים כי אממ מה זה קקה הזה
חחח אני בוכה
טוב אממ אין לי מילים כי אממ מה זה קקה הזה
חחח אני בוכה
וואו מקסים
הן מקסימות
הן מקסימות
אהבתי, ממש יפה.
באותו הנושא: