11 תשובות
אחלה שיר
קייפופ>>
שמעתי על הלהקה הזאת היא אחלה
פחות אהבתי את האמת :)
וואי קייפופ לא תמיד נוראי לא נראלי שאתה שמעת קייפופ בכלל^
אני בוכה מה
מה אתה רוצה, אני שומעת קייפופ ואני אוהבת את זה אז עובדה שזה לא נוראי
זה בסדר שאתה לא אוהב אבל אל תגיד שזאת מוזיקה לא טובה כי עובדה שהרבה שומעים אותה אז שוש אתה אהוב שלי
שואל השאלה:
קייפופ זה מדהים
אנונימית
אתה לא הבעת דעה אמרת שקייפופ זה נוראי, אפילו לא הוספת לדעתך
אתה כן תקבל ממני שוש כמה שצריך, אני גם לא אקבל ממך שוש מה אתה חושב שאתה
שואל השאלה:
מה ממתי קייפופ סגנון צווחני כמעט בכל אלבום יש 4 בלדות ורוב השירים הם סתם שרים רגיל
אנונימית
אז תשמע בייבי שארק מי מפריע לך
תהנה
אממ וואו^
טוב אממ אין לי מילים כי אממ מה זה קקה הזה
חחח אני בוכה
וואו מקסים
הן מקסימות
אהבתי, ממש יפה.