8 תשובות
אני מאוד אוהבת
תאמת שאת כל השירים שלהם
שואל השאלה:
גם אני וואו
אנונימית
שיר טוב אבל יש להם טובים יותר
ריפ
שיר מדהים
מעולה
בכללי האלבום מינטס טו מידנייט הוא די אנדרייטד לדעתי
חולה עליהם השירים שלהם ממש טובים
כפרה על צסטר
אניי אוהבת אותו.