5 תשובות
14 ו13 אין הרבה הבדל במחיר כרגע
גג 400 שקל
עדיף שתקני לה סמסונג אם היא משתמשת בסמסונג
תקני לה סמסונג, לקנות לא אייפון יחזיר אותה צעד אחד אחורה אייפון הרבה פחות טובים במעבדים, רזולוציות, מצלמה ובהכל
חבל 13.. ל14 יש קפיצה במצלמה..
אגב מסכים עם הזה מעליי^
חוץ מהוידאו, הסאמסונג טוב יותר בהכול