10 תשובות
כשהיו לי יותר מ100 עוקבים באינסטגרם לא התייחסתי יותר מדי למי שעושה לי לייק בסטורי, בטח שלא הייתי מקבלת את זה כדרך להתחיל איתי
תגיב לה על סטורי, תפתח שיחה
זה יהיה נחמד מצידך. לא בטוח שהיא תראה את זה כאילו אתה מתחיל איתה אבל זה אחלה צעד
אנונימית
לייק לסטורי לא נחשב צעד
תהיה גבר ותשלח הודעה
שואל השאלה:
אני רוצה להגיב לה על הסטורי אבל אין לי ממש מה פשןט תמונה שלה מצטלמת במראה טיפונת חשופה ולא רוצה לכתוב משהו שהיא תרגיש מובכת או מוטרדת חלילה
אנונימי
אם היא מעלה תמונה לא שלה ( של נוף נגיד) אתה יכול להגיב על זה משהו וזה לא יטריד אותה
אנונימית
שואל השאלה:
היא העלתה תמונה שלה במראה עם הגוף וזה קצת חשוף אז ממש מתלבט אם לכתןב הודעה מצד שני נמאס לי לחכות
אנונימי
אז תכתוב רק תדאג שזה באמת לא יראה מטריד
אנונימית
תרשום לה תמונה יפה שבת שלום
קל ופשוט
שואל השאלה:
צריך משהו יותר חמיד מתמונה יפה ושבת שלום בכל מקרה תודה
אנונימי
וואי לא
מה זה הרמזים האלה
תתחיל איתה כמו שצריך תכתוב לה שאתה רוצה להכיר אותה
אנונימית