9 תשובות
לא
AD.
קצת מוגזם הייתי אומרת..
שואל השאלה:
הוא גם עונה פעם בכמה שעות
גם כשאני הייתי בקטענ עם מישהו והוא לא עשה לי לייק לסטורי חתכתי את לא רוצה מישהו לא מפרגן וקמצן שילך לחפש תחברים שלו
שואל השאלה:
^^ זאת הייתה הכוונה שלי!!!!
לא תגובה רציונאלית ממש.
קצת מוזר
אנונימית