9 תשובות
מתרכזות בהווה
זה לאו דווקא הורס
אני עם החלקה והשיער שלי די עבה
לא הכי בריא כי הייתי עם מחליקים לפני אבל כאילו החלקה לא הרבה יותר מידי
בכל זאת אני מעדיפה את זה אין לי עצבים להתעסק עם הטבעי שלי
לא הכי בריא כי הייתי עם מחליקים לפני אבל כאילו החלקה לא הרבה יותר מידי
בכל זאת אני מעדיפה את זה אין לי עצבים להתעסק עם הטבעי שלי
שואל השאלה:
זה הורס
זה כימי חחח
זה הורס
זה כימי חחח
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אתן לא פוחדות?
אבל אתן לא פוחדות?
אנונימית
^עשיתי פעם ראשונה בכיתה ו' לא באמת ידעתי מה ההשלכות
בכיתה ח' שיקמתי והחזרתי לטבעי שלי
לא אהבתי אז חזרתי להחלקה, תאמת שבאמת לא כזה אכפת לי פשוט באמת אין לי עצבים לסדר אותו
בכיתה ח' שיקמתי והחזרתי לטבעי שלי
לא אהבתי אז חזרתי להחלקה, תאמת שבאמת לא כזה אכפת לי פשוט באמת אין לי עצבים לסדר אותו
שואל השאלה:
מגניב
אני פוחדת על השיער שלי
שיער זה נשיות
לכן לא מסוגלת להרוס אותו עם החלקה:/
לכן סיקרן אותי איך אחרות מסוגלןת
מגניב
אני פוחדת על השיער שלי
שיער זה נשיות
לכן לא מסוגלת להרוס אותו עם החלקה:/
לכן סיקרן אותי איך אחרות מסוגלןת
אנונימית
אחרות מסוגלות כנראה בגלל שקשה להן להתמודד עם השיער והן רוצות לקום בבוקר בלי לטפל בו (בגלל זה יש כל מיני מתולתלות שעושות החלקה, אבל לאו דווקא רק מתולתלות, יש גם כאלה שיש להן גלי ועושות.)
שואל השאלה:
יש לי אחות שעושה החלקות
וזה מאתגר לי לראות שהשיער הרוס...
כאילו היא ממשיכה עם החלקות
והוא נשרף יותר ויותר
איך אפשר בחיי
יש לי אחות שעושה החלקות
וזה מאתגר לי לראות שהשיער הרוס...
כאילו היא ממשיכה עם החלקות
והוא נשרף יותר ויותר
איך אפשר בחיי
אנונימית
באותו הנושא: