6 תשובות
אי אפשר להבין משהו כי אני לא יודעת באמת איך הקשר שלכם היה ואם זה נכון ובקושי רואים את הצד שלו
שואל השאלה:
הסברתי מה קרה. וזה כל ההסבר שלו הוא לא כתב עוד משהו לא מחקתי כלום מהשיחה
אנונימית
אם הוא וויתר עלייך אז לא מגיע לו אותך, זה לא חשוב להתעסק עכשיו במי צודק ומי לא
שואל השאלה:
בסדר בקצרה הוא וויתר עליי בטענה שאני רבה איתו יותר מדי ואני רבה איתו כי אני מרגישה שהוא לא אוהב אותי ושהוא משחק בי
אנונימית
שואל השאלה:
עדיןן
אנונימית
באמת שאי אפשר להסיק משהו רק לפי זה