4 תשובות
מסכים עם רון נשר
פעם ראשונה שאני בצד של רון
לא היה לי כוח לראות הכל אבל לפי מה שראיתי, רון נשר מקלל ילד באינטרנט וזה לא מתאים כי הוא מוכר,
חוץ מזה שהוא נגד ערבים אז אותו הדבר אפשר להגיד עליו שהוא "מטומטם" זה קצת סוטר לביות בעד הקהילה הלהטבית ונגד ערבים כי לכולם מגיע שיוון
הוא צודק פה
למרות שהוא סתר את עצמו הרבה פעמיים