4 תשובות
אם יש לן חברה, לדעתי עדיף להתרחק..
גבוה, ערס ודתי. אם יש לו חברה פשוט שחררי
ואין לי טעם ספציפי, פשוט שיראה טוב ושיהיה לו אופי טוב
שואל השאלה:
הכוונה שלי בנראלי אני לא רוצה להתרחק ממנו ממש כי שאני מתחרקת אני חוסמת ולא מדברת בכלל כאילו אז נראלי קצת להתרחק
הכוונה שלי בנראלי אני לא רוצה להתרחק ממנו ממש כי שאני מתחרקת אני חוסמת ולא מדברת בכלל כאילו אז נראלי קצת להתרחק
אנונימית
באותו הנושא: