4 תשובות
אם יש לן חברה, לדעתי עדיף להתרחק..
גבוה, ערס ודתי. אם יש לו חברה פשוט שחררי
ואין לי טעם ספציפי, פשוט שיראה טוב ושיהיה לו אופי טוב
שואל השאלה:
הכוונה שלי בנראלי אני לא רוצה להתרחק ממנו ממש כי שאני מתחרקת אני חוסמת ולא מדברת בכלל כאילו אז נראלי קצת להתרחק
אנונימית