10 תשובות
רוסיות/אשכנזיות נמוכות עם אף קטן ושיער בריא מלא יפה
שואל השאלה:
תענו
תענו
אין כלכך טעם ספציפי עם מישהי יפה היא פשוט יפה לא משנה המשקל שלה הגובה שלה העדה שלה השיער שלה העיניים שלה האף שלה הגוף שלה
הכי מושך זה אישיות עצמה יופי זה בונוס
זה לא משנה
אבל מה שהכי מושך לדעתי זה מזרחיות, שפתיים עבות, שיער שחור חלק, ועם טיפה שומן גוף (לא שמנות ולא רזות)
הכי מושך זה אישיות עצמה יופי זה בונוס
זה לא משנה
אבל מה שהכי מושך לדעתי זה מזרחיות, שפתיים עבות, שיער שחור חלק, ועם טיפה שומן גוף (לא שמנות ולא רזות)
חכמה הומור ושיהיה גבוה ובוגר מבחינת התנהגות
שואל השאלה:
הטייפ שלי ולא בקטע גזעני זה משהיא רזה
הטייפ שלי ולא בקטע גזעני זה משהיא רזה
שואל השאלה:
חחח
חחח
טעם שלי בבנים:שטנים עם גלאח
טעם שלי בבנות:מלאות עם שיער קצר
טעם שלי בבנות:מלאות עם שיער קצר
^מה אתה לא תצא עם רזה? זה מוריד לך?
אנונימית
^^^ לא אמרתי שאני לא אצא עם רזה
תמיד תמיד אצלי זה ככה
שחומה
נמוכה(לא חייב סופר נמוכה רק שלא תהיה יותר גבוהה ממני)
עיניים יפותת
שחומה
נמוכה(לא חייב סופר נמוכה רק שלא תהיה יותר גבוהה ממני)
עיניים יפותת
אנונימי
באותו הנושא: