10 תשובות
כן חיימי
מה קמצנית את רצינית זה 20 ומשהו בחודש ולאנשים יש הוצאות פי שתיים מההכנסות מי את בכלל שתגידי את זה את חיה בעו''ש שלה?
לא ידעתי שאת המנהלת בנק שלה
אז עכשיו את יודעת אחות
ברו את כנראה טרול כי אם לא את הזייה
מה לקחת קשה
שואל השאלה:
לא לחפור
אנונימית
כן את יכולה וזה לא מחייב אותך לדעתי שווה ממש אני באפל מיוזיק חמש שנים שזה עוד לא היה ככה ומההתחלה שילמתי וגם לשלם שווה את זה אז חד משמעית החודשים חינם
קמצנית