8 תשובות
ספוטיפיי
ספוטיפיי.
שואל השאלה:
אבל שמעתי בספוטיפיי אי אפשר לדלג
אבל שמעתי בספוטיפיי אי אפשר לדלג
^בספוטיפיי הרגיל. בספוטיפיי פרימיום אפשר הכל
ספוטיפיי.
היה לי בעבר אפל מיוזיק וכרגע יש לי ספוטיפיי פרימיום
אני יותר מתחברת לספוטיפיי פרימיום מבחינת הפלייליסטים שהוא יוצר לי ופיצרים מגניבים כמו בלנד ג'אם וכאלה מה שכן הוא כל הזמן מפעיל לי את אותם השירים בפלייליסט שלי שזה קצת מאוס
אפל מיוזיק הרגיש איכותי מבחינת הסאונד של השירים עצמם אבל בקושי חשף אותי למוזיקה חדשה וזה יותר מיועד למי שרוצה להנות מאיכות יותר טובה של שירים
נתון להחלטתך
אני יותר מתחברת לספוטיפיי פרימיום מבחינת הפלייליסטים שהוא יוצר לי ופיצרים מגניבים כמו בלנד ג'אם וכאלה מה שכן הוא כל הזמן מפעיל לי את אותם השירים בפלייליסט שלי שזה קצת מאוס
אפל מיוזיק הרגיש איכותי מבחינת הסאונד של השירים עצמם אבל בקושי חשף אותי למוזיקה חדשה וזה יותר מיועד למי שרוצה להנות מאיכות יותר טובה של שירים
נתון להחלטתך
ספוטיפיי
אנונימי
ספוטיפיי
באותו הנושא: