4 תשובות
עובדתית התאוריה של הבית ספר הרבה יותר קלה, רק צריך לעבור על אפליקציית תלמידים (השאלות לקוחות משם).

מי שיגיד שהיה לו יותר קל דרך משרד הרישוי זה כי כנראה הוא לקח את זה יותר ברצינות אחרי שבפעם הראשונה הוא נכשל.
של הבית ספר (עשיתי רק של הבית ספר אבל זה אמור להיות יותר קל באופן כללי)
עשיתי רק של בית הספר אבל היא יותר קלה כי יש יותר פליסות ומאגר השאלות יותר מצומצם
אצלי לא היו שיעורי תעבורה אז הייתי צריכה לעשות באופן עצמאי ועברתי בפעם הראשונה. היא ממש קלה