2 תשובות
מסכימה עם זה
מסכים איתך לגבי הטענה של לא להתעלל לשם התעללות, זתומרת אל תתעלל במחבל כדי להוציא את הצד החייתי שבך ולתת לעצמך להתנהג כמו בהמה.
זה מגונה והשחתה של הנפש
מצד שני אם צריך לענות מחבל כדי להוציא מידע שיציל את החיילים שלנו זה הכי מוסרי שיש.
יש בי עוד צד שחושב שאנשים כבר התייאשו מזה שבית משפט והמדינה באמת תעניש את החיןת האלה על עונשם בעונש מוות ואם יהיה כזה תחת ידם הם מעדיפים לחסל מאשר לתת למדינה
זה מגונה והשחתה של הנפש
מצד שני אם צריך לענות מחבל כדי להוציא מידע שיציל את החיילים שלנו זה הכי מוסרי שיש.
יש בי עוד צד שחושב שאנשים כבר התייאשו מזה שבית משפט והמדינה באמת תעניש את החיןת האלה על עונשם בעונש מוות ואם יהיה כזה תחת ידם הם מעדיפים לחסל מאשר לתת למדינה
באותו הנושא: