התחברות
הרשמה
אני היחידה שמתלהבת כשאנשים שלא גרים פה תומכים בישראל?
לראות הפגנות פרו ישראליות בארצות הברית נגיד זה משמח אותי
19 במאי 2021, 13:04
ישראל
4 תשובות
את לא היחידה
W
Ways
לא היחידה חח.
R
ROCK STAR
לא רק את
M
Maeve3
כנל
(
(כבר לא)אריאנטורית
באותו הנושא:
אני היחידה שמתלהבת כמו ילדה בת 6 מציוד לבית ספר?
אני היחידה שמתלהבת מקניות לבית ספר?
אני היחידה שחושבת שלאנשים שלא גרים בדרום אין זכות להביע דעה על הפסקת אש?
אני היחידה שחושבת שמאז שלקסי גריי ומארק סלואן מתו באנטומיה של גריי הסידרה נהייתה משעממת???
אני היחידה שמתלהבת שיודעת לעשות את הדבר הזה עם היד על המצח?
יאוו יורד גשם!!!!!!! אני היחידה שמתלהבת? אני מרגישה כאילו קיץ היה שנים
אני היחידה שמתלהבת מזה שליגל רז וגיא פודוליץ ביחד? שיעשו סרטונים ביחד אמן
אני היחידה שמתלהבת מהמחיקת הודעות בווצאפ ומחרפנת את כולם?
רק אותי לא מעודד כשאנשים אומרים שיש גרוע יותר ושאני לא היחידה?
אני היחידה שמתלהבת שהטיולים השנתיים מבוטלים בגלל הקורונה?
אני היחידה שמטריף אותה כשאנשים שואלים פה שאלה ורק למי שיש את אותה הדעה כמוהם אז הם מחלקים לו פרח?