התחברות
הרשמה
אני 5 אנגלית 4 מתמטיקה אני עולה ליא שווה לי לנסות יותר להשקיע ולעשות 5 5 ?
10 ביולי 2024, 13:40
5 יחידות
3 תשובות
הקפיצה בין 4 ל5 ממש קשה לדעתי אבל שווה ניסיון
.
.אנונימית:/
אם קל לך ב4 ואתה מרגיש שאתה מסוגל ליותר, כן.
א
אָן
כן 5 מתמטיקה רק צריך תרגול
ש
שם נחמד :)
באותו הנושא:
אני רוצה לנסות לראות אנימה ושמעתי שdeath note זה טוב שווה לי לנסות?
אני טוב במתמטיקה, שווה לנסות להיות מורה פרטי או שזה בזבוז זמן?
מה שווה לדעת יותר מתמטיקה או אנגלית?
קצת קשה לי לקרוא הארי פוטר באנגלית, שווה לי לנסות להמשיך או לקרוא בעברית?
עולה לכיתה ט איך להשקיע לא להבריז ולהעלות הציונים אני גרוע במתמטיקה ואנגלית סביר..?
עולה לכיתה ח', קשה בהקבצות א' אנגלית ומתמטיקה?
אני עולה ליב ולומדת בשלוש יחל מתמטיקה,שווה לי לנסות לעלות לארבע או חמש יחל במצב שלי?זה פער גדול מידי?זה מאוחר מידי?
סיימתי ח אני עולה לט והייצה לי אחלה תעודה חוץ מאנגלית ומתמטיקה זה יהרוס לי בתיכון?
יש לי ממוצע 96 עולה לכיתה י חמש יחל אנגלית ומתמטיקה גאים בי?
הגיששו אותי על מגן 35 במתמטיקה, שווה לי בכלל לנסות לגשת לבגרות שבוע הבא לחמש?
כמה יחידות מתמטיקה ואנגלית אתם עושים?(כל מי שעולה ל י' , יא' , ו-יב'.)