3 תשובות
תקחי כדור בבוקר
אם את מרגישה בסדר אז זה סבבה, ותקחי כדור אולי בבוקר זה יעבור
עדיף לא ללכת כי את עובדת עים ילדים ויש מלא מגע ואת יכולה להדביק את הילדים