התחברות
הרשמה
מחר אני אמור לעבוד ב7:00 בבוקר האם להודיע שאני לא מגיע?
ממש חושש וגר במרכז האם להודיע שאני לא מגיע? מדובר בעבודה שאני מחליף משמרת למשמרת בן אדם וזה בעצם לדפוק אותו כביכול אחרי משמרת לילה
חושש מאוד מהמצב מה עליי לעשות?
14 באפריל 2024, 00:45
עבודה
חוקים
חוקי עבודה
התפטרות
תשובה אחת
שואל השאלה:
מה קשור
אנונימי
באותו הנושא:
כמה זמן לפני שאני עוברת עיר אני אמורה להודיע על זה לחברים שלי?
זה ממש רע להודיע לעבודה שאני לא אוכל לעבוד היום 3 שעות לפני המשמרת שלי?
להודיע למנהלת עבודה שאני לא יכולה לעבוד ברביעי הבא כבר מעכשיו?
למה צריך להודיע מראש שמתפטרים ולהמשיך לעבוד למשך עוד זמן?
אם אני עובדת 9 שעות והתחלתי בשעה 08:00 בבוקר באיזה שעה אני אמורה לסיים לעבוד ?
אם סיימתי רק מלווה בוקר אני אמורה להודיע למישהו או שפשוט יכולה לנהוג לבד?
אני אמורה לעבוד בשמונה בבוקר.
הזמינו לי טסט על יום אחד שאני אמורה לעבוד בוקר, מה לעשות?
אם אני חיובית אני אמורה להודיע שאני יוצאת מבידוד או שאני פשוט צריכה לצאת אחרי שבוע?
הגיוני להודיע שאני לא מגיע להתנדבות מחר שמתחילה בתשע בבוקר?
איך להודיע שאני לא רוצה לחזור לעבוד במקום מסויים?