7 תשובות
אפשר בתפריט המהיר
אפשר בהגדרות לשנות את הכפתור לאייקון של האייפון מאחורה ואז רק לוחצים פעמיים מאחורה זה ממש נוח גם אני עשיתי את זה
אנונימית
יש מצב שאפשר לשנות בהגדרות
אתה עם אייפון?
החלקה של כל היד מצד שמאל לימין
שואל השאלה:
איך משנים
אנונימית עשיתי את זה הרס לי את הטלפון אני רק מחזיקה אותו וזה מצלם לי מסך זה מזעזע
שואל השאלה:
אנונימית אפשר עזרה
באותו הנושא: