7 תשובות
אפשר בתפריט המהיר
אפשר בהגדרות לשנות את הכפתור לאייקון של האייפון מאחורה ואז רק לוחצים פעמיים מאחורה זה ממש נוח גם אני עשיתי את זה
אנונימית
יש מצב שאפשר לשנות בהגדרות
אתה עם אייפון?
אתה עם אייפון?
החלקה של כל היד מצד שמאל לימין
שואל השאלה:
איך משנים
איך משנים
אנונימית עשיתי את זה הרס לי את הטלפון אני רק מחזיקה אותו וזה מצלם לי מסך זה מזעזע
שואל השאלה:
אנונימית אפשר עזרה
אנונימית אפשר עזרה
באותו הנושא: