3 תשובות
צד ימין על הכפתור כיבוי יחד עם המקש של הווליום העליון בצד שמאל (זה שמגבירים)
שואל השאלה:
זה לא נותןן זה נותן לי לכבות אין סרטון שמסבירים או משהו? כי אני לא מצליחה אמאלהה
לכבות את האייפון ?