3 תשובות
צד ימין על הכפתור כיבוי יחד עם המקש של הווליום העליון בצד שמאל (זה שמגבירים)
שואל השאלה:
זה לא נותןן זה נותן לי לכבות אין סרטון שמסבירים או משהו? כי אני לא מצליחה אמאלהה
זה לא נותןן זה נותן לי לכבות אין סרטון שמסבירים או משהו? כי אני לא מצליחה אמאלהה
לכבות את האייפון ?
באותו הנושא: