10 תשובות
הלוואי שהיה לי את האומץ לכתוב ככה כ כמו שכתבת תתרחקי ממנה ותכתבי חה את זה יאלופה
כן
שואל השאלה:
האמת שאין לי ממש אומץ לשלוח לה את זה אבל אני ממש רוצה אז כנראה שאשלח
האמת שאין לי ממש אומץ לשלוח לה את זה אבל אני ממש רוצה אז כנראה שאשלח
אנונימית
^אם את איתה בכיתה שנה הבאה תשלחי אם לא פשוט אל תדברי איתה וזהו
שואל השאלה:
כן אני איתה
כן אני איתה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
רד מעדכנת שלחתי לה והיא אמרה לי שאני לא בוגרת
רד מעדכנת שלחתי לה והיא אמרה לי שאני לא בוגרת
אנונימית
^עזבי סתם לא יודעת לקבל את לא צריכה להגיב אפילו
שואל השאלה:
כן זה אחת הסיבות שרציתי לנתק קשר
כן זה אחת הסיבות שרציתי לנתק קשר
אנונימית
באותו הנושא: