10 תשובות
הלוואי שהיה לי את האומץ לכתוב ככה כ כמו שכתבת תתרחקי ממנה ותכתבי חה את זה יאלופה
שואל השאלה:
האמת שאין לי ממש אומץ לשלוח לה את זה אבל אני ממש רוצה אז כנראה שאשלח
אנונימית
^אם את איתה בכיתה שנה הבאה תשלחי אם לא פשוט אל תדברי איתה וזהו
שואל השאלה:
כן אני איתה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
רד מעדכנת שלחתי לה והיא אמרה לי שאני לא בוגרת
אנונימית
^עזבי סתם לא יודעת לקבל את לא צריכה להגיב אפילו
שואל השאלה:
כן זה אחת הסיבות שרציתי לנתק קשר
אנונימית