8 תשובות
תקשיבי תכתבי לה
" היי מה שלומך? רציתי להגיד לך שכבר תקופה אני מרגישה שהקשר שלנו רעיל ואני רוצה לנתק את הקשר וזה גם לטובתי וגם לטובתך והכוונה שלי היא לא לפגוע בך אלה לחסוך משתינו הרבה סכסוכים אבל אני תמיד כאן אם יש לך משהו שאת צריכה לפרוק לי"
" היי מה שלומך? רציתי להגיד לך שכבר תקופה אני מרגישה שהקשר שלנו רעיל ואני רוצה לנתק את הקשר וזה גם לטובתי וגם לטובתך והכוונה שלי היא לא לפגוע בך אלה לחסוך משתינו הרבה סכסוכים אבל אני תמיד כאן אם יש לך משהו שאת צריכה לפרוק לי"
תגידי לה
שומעת הקשר הזה לא מתאים לי כול כך עדיף שננתק קשר
שומעת הקשר הזה לא מתאים לי כול כך עדיף שננתק קשר
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
תודה גם לך על הפרחים 3>
אל תגידי לה על זה כלום,
אם היא רעילה היא תגיב משהו בוודאות וזה יפתח ביניכם ריב.
פשוט תתרחקי עם הזמן
אני אומרת את זה מניסיון.
היא תנסה לעשות עליך מניפולציה כדי שלא תחתכי ממנה, ואם את תכנעי לא עשית בזה כלום, אם לא תכנעי אתן בוודאות תריבו.
אם היא רעילה היא תגיב משהו בוודאות וזה יפתח ביניכם ריב.
פשוט תתרחקי עם הזמן
אני אומרת את זה מניסיון.
היא תנסה לעשות עליך מניפולציה כדי שלא תחתכי ממנה, ואם את תכנעי לא עשית בזה כלום, אם לא תכנעי אתן בוודאות תריבו.
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה פשוט להגיד לה אני רוצה לנתק איתך קשר אני לא רוצה לפגוע לה ברגשות
אבל אני לא רוצה פשוט להגיד לה אני רוצה לנתק איתך קשר אני לא רוצה לפגוע לה ברגשות
אנונימית
או לדבר איתה פנים מול פנים אני יכולה לעזור לך במה להגיד לה
לכתוב לה
באותו הנושא: