5 תשובות
גם ביולוגיה זו מגמה מדעית עם היתרונות שלה.
אם את אוהבת ביולוגיה לא הייתי מהסס.
לכי על זה, אל תעשי משהו שאת לא אוהבת או רוצה
לכי לביולוגיה
זה לא פחות חשוב מפיזיקה וזה גם מדעי ואת תהני מזה
אם תלכי לפיזיקה ולא תהני אין לך סיכוי לעבור בכלל
אסור לבחור מגמה שאת לא מתעניינת בה
אל תלכי לפיזיקה אם זה לא מעניין אותך, זאת טעות רצינית. לכי על ביולוגיה.