3 תשובות
דעתי היא שיש לך תחומי עניין רחבים וזה מקסים, אם יהיה לך זמן וכוחות לשניהם לכי על זה זה יעשיר אותך ויפתח לך דלתות שונות בעתיד
לדעתי לא כדאי לך אומנות כי לא ככ מתקדמים עם זה בחיים כדאי לך מדעי המחשב או פיזיקה דברים כאלה, וביולגיה זה טוב
מגניב! בהצלחה d=