9 תשובות
פחות מומלץ
לא הייתי ממליץ
לא כזה
שואל השאלה:
^^^ אין לי

שואלת בכללי כאילו
אנונימית
ממש אל תצאי לבד גם לי בא אבל מסוכן ואת לא יודעת מה יקרה לצערינו אי אפשר וזה הדבר הכי חרא שיש
באופן כללי כן, תלוי באזור מגורים וכו'
עדיף לא לצאת לסתם הליכה בלי כיוון ואם כן שידעו שיצאתי ומתי את צריכה להגיע
כן טיפה מלחיץ יותר.
עדיף שמישהו יבוא איתך או שלפחות תהיי בשיחה עם מישהו.
תלוי איפה את גרה
אנונימית
ממש תלוי איפה את גרה נראלי
16t