13 תשובות
עדיף להשאר בבית לפחות הלילה :)
אם את דרומית כנראה שכן
אם את גרה בדרום לא מומלץ
קצת מסוכן עדיף להישאר בבית. בהצלחה
כן.
שואל השאלה:
אני מתכוונת להרצליה כזה
אנונימית
הרצליה נראה לי סבבה לצאת..
עדיף שלא
שמעי, גם אם את לא גרה באזור הקרוב אלא במרכז, בתכלס את תדאגי כל הערב ולא באמת תיהני. קחי לך את הערב הזה בבית עד שנדע יותר מה המצב