7 תשובות
פסיכולוג לא יגיד לך משהו כזה, ואת צריכה לבדוק את עצמך אם כולם אומרים את זה כנראה שיש בזה משהו, אם אין והם סתם אומרים אז כל מי שאומר את זה תחתכי את לא צריכה חברים שלא עוזרים
אם רוצה לדבר איתי על זה אני פה
שואל השאלה:
אין בזה כלום אנשים מתנהגים כאילו אני ליטרלי כל היום יושבת בבית ומצפה שמשהו ישתנה בחיים שלי
אני עושה כל מה שאני יכולה
אנונימית
אז תחתכי אותם פשוט, ואל תפחדי ללכת לפסיכולוג העבודה שלו זה להקשיב ולעזור הוא לא יהיה ככה
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
פחות עסוקה בחיצוניות מה יגידו מפתחת עור של פיל מתמודדת עם כל סיטואציה כמו פנתרה
את מתארת פיצול מצד אחד דואגת מה יגידו מצד שני מתמודדת לבד , את חייבת לבחור
או שאת כמה ועושה מעצמך או מבקשת עזרה
פנימיות או חיצוניות אחותי
שואל השאלה:
כי אני צריכה עזרה לפעמים. קשה לי לעשות הכל לבד לבד
אנונימית
ברור, אבל צריך שיהיה איזה קו מפריד. בינהם איפה שאת תהיי שם לחלוטין ליטרלי