9 תשובות
למה לא
תשלחי קישור כשאת פותחת :)
שואל השאלה:
אני אומרת נפתח קבוצה באינסטגרם של כל המעריצים שלהם בארץ אני צריכה חברים שאוכל לדבר איתם על מוזיקה:(
אנונימית
אני לא חושבת שהם יבואו לארץ
לאירופה כן אולי לארץ פחות
אוכ. לא נראלי שלישראל הם יבואו ...
אם הם יבואו זה יהיה נדיר. וואו
לארץ לא נראה לי בטח לא עם מה שקורה עכשיו
לאירופה יש מצב
לארץ לא
לאירופה הם בטוח יחזרו
שואל השאלה:
אני ככל הנראה לא אפתח קבוצה אבל אני ממש אשמח אם תרצו לדבר באינסטגרם ואולי תהיה קבוצה בעתיד אני תמיד שמחה להכיר עוד מעריצים של פירס דה ווייל מהארץ:))
אנונימית
שואל השאלה:
שיחזרו אני צריכה עוד הופעה
אנונימית