5 תשובות
ליטרלי כל האלבום הראשון שלהם
שום דילוג אין שם
שום דילוג אין שם
ככ קשה לבחור
קשה לי מידי לבחור אבל הכי הכי אהובים עליי זה even when im not with you, caraphernelia, king for a day, hell above, circles, pass the nirvana.
לא בייסיק בכלל זה אלבום ממש טוב
זה היה האלבום הראשון שלי כשהתחלתי להקשיב להפ
זה היה האלבום הראשון שלי כשהתחלתי להקשיב להפ
שואל השאלה:
^כןן ובזמן האחרון ישלי ממש התמכרות לcollide
with the sky קצת בייסיק מצידי אבל זה ממש רילייטבול ודרך אגב אני בת אבל כתוב אנונימי כי עשיתי איזה טרול גרוע אז שיניתי בהגדרות
^כןן ובזמן האחרון ישלי ממש התמכרות לcollide
with the sky קצת בייסיק מצידי אבל זה ממש רילייטבול ודרך אגב אני בת אבל כתוב אנונימי כי עשיתי איזה טרול גרוע אז שיניתי בהגדרות
אנונימי
באותו הנושא: