12 תשובות
אפילו לא קצת
זה לא מוזר, זה מרגיע
לא
אין סיבה שזה יהיה מוזר
אין סיבה שזה יהיה מוזר
לא הייתי לבד בים וראיתי עוד שהיו לבד זה ממש סבבה
כן הייתי גם צוחקת בלב
אנונימית
לא
בכלל לא
לא
מה
לא
ממש לא לכי תהני זה כיף לפעמים לעשות דייט עם עצמך
באותו הנושא: