14 תשובות
לא אמאלה נשבעת שזה ה-סטייל
הכי יפה שיש!!
הכי יפה שיש!!
לא, הייתי חושבת שהיא מתלבשת יפה.
זה חמוד ממש
חדמש לא!
שתתלבש איך שהיא רוצה זה לא עיניין שלי בכלל
כל אחד והטעם שלו וגם אם אני לא מתחבר זאת טעות לשפוט אנשים על פי מראה
שתתלבש איך שהיא רוצה זה לא עיניין שלי בכלל
כל אחד והטעם שלו וגם אם אני לא מתחבר זאת טעות לשפוט אנשים על פי מראה
ממש לא
זה נראה מגניב ויפה בטירוףף
זה נראה מגניב ויפה בטירוףף
לא, אבל אני פחות מתחברת לסטייל הזה
זה ממש יפה!!
הוא די מגניב
אהיה כנה איתך, כן. אני לא כלכך מתחברת לסגנון הזה אבל אם זה מה שאת אוהבת לכי עם זה כמובן
אנונימית
ממש לא זה מהמם הייתי חושבת שהיא מגניבה
אני לא אוהבת אבל כל אחד ומה שהוא אוהב לא הייתי שופטת
זה אימו אבל לא הייתי חושב שמוזרה בגלל בגד כולה
אבל זה אני אישית והרוב המוחלט יחשוב שכן
אבל זה אני אישית והרוב המוחלט יחשוב שכן
לא אני אחשוב שהיא נראת מגניבה
ממש לא, זה מגניב ממש
באותו הנושא: