11 תשובות
לא
אני פעם אחת ממש בהתחלה פה
כן
אנונימית
לא
לא זה קשה רצח להתאהב באינטרנט
איך אפשר
איך אפשר
כן אבל כל פעם זה נגמר בשברון לב (יצאתי איתן)
אנונימי
שואל השאלה:
מסכנון ^
מסכנון ^
לא, גם לא חושבת לנסות
התאהבנו שנינו היינו שנה ו4 בזוגיות
אח''כ מישהו התאהב בי ואני לא בו כי אני לא מחפשת זוגיות פה
אח''כ מישהו התאהב בי ואני לא בו כי אני לא מחפשת זוגיות פה
רק עשיתי סטוקינג פה על אנשים:)
מישהי מפה התאהבה בי, לא הפסיקה לשלוח לי הודעות וגם ביקשה מחברות שלה לשלוח לי כאילו שידברו בשמה.
כל זה למרות שהיא לא ידעה איך אני נראה וכמובן שאני לא ידעתי עלייה.
בסופו של דבר הבהרתי לה שאני לא בעניין וניתקנו קשר.
הייתה עוד אחת שכן החלפנו פרטים ונפגשנו פעמיים. היא עשתה לי קטע מסריח שכמה חודשים היא העמידה פנים שהיא בעניין שלי (מדברים כל היום עם כל מיני שמות חיבה כמו חמוד, מתוק וכו) ואחרי שניפגשנו בפעם האחרונה התחרטה וניתקנו קשר.
הייתה אחת שלא ממש התאהבתי בה, אבל כן נדלקתי עלייה, היו לנו שיחות נחמדות וידעתי שאי אפשר לקחת את זה למשהו מעבר מכל מיני סיבות.. יום אחד היא מחקה את המשתמש בלי להודיע לאף אחד ופשוט נעלמה.
כל זה למרות שהיא לא ידעה איך אני נראה וכמובן שאני לא ידעתי עלייה.
בסופו של דבר הבהרתי לה שאני לא בעניין וניתקנו קשר.
הייתה עוד אחת שכן החלפנו פרטים ונפגשנו פעמיים. היא עשתה לי קטע מסריח שכמה חודשים היא העמידה פנים שהיא בעניין שלי (מדברים כל היום עם כל מיני שמות חיבה כמו חמוד, מתוק וכו) ואחרי שניפגשנו בפעם האחרונה התחרטה וניתקנו קשר.
הייתה אחת שלא ממש התאהבתי בה, אבל כן נדלקתי עלייה, היו לנו שיחות נחמדות וידעתי שאי אפשר לקחת את זה למשהו מעבר מכל מיני סיבות.. יום אחד היא מחקה את המשתמש בלי להודיע לאף אחד ופשוט נעלמה.
אנונימי
באותו הנושא: