14 תשובות
לא.
כן.. קשר של 5 חודשים בטלפון
לא, איכשהו אני מצליחה להבריח את כולם
חחח לא האמת שלא קרה לי
אני מזניחה את האלה מהאתר ששולחים הודעות פשוט
אני לא אבל גרמתי למישהי להתאהב בי, אני לא בטוח איך היא מרגישה עם זה כי היא עדיין במרתף שלי
כן.... אני מתחרטת על כל רגע,נפגשתי איתו אחרי חמש חודשים הוא שיקר לי על מי שהוא היה באמת...
אנונימית
נופ
אולי קראש קטנטנן אבל לא יותר מזה
אנונימית באמת?? מה קרה?
אנונימית
אני מעדיפה לא להזכר ולא לדבר על זה בחיים...
מה שבטוח זה שאני מקווה שאף אחד פה לא יעשה את הטעות הזאת בחיים
אנונימית
לפחות תגידי איזה משתמש זה כדי שלא ידברו איתו פה יותר
אנונימית
לול מה, לא לי
מחקו אותו מפה הכל בסדר❤ תשמרו על עצמכם
אנונימית
לא הלך טוב... אני בלחץ...
אנונימית