13 תשובות
משתדלת להתעלם ולקוות שזה ייעלם בעיקרון
לחוצה ומתרגשת מקווה שיהיה טוב
אני סיימתי יא' ובאמת שאין לך מה לדאוג
סיימתי השנה, כיתה אוברייטד
לא קיצונית כמו שעושים ממנה
לא קיצונית כמו שעושים ממנה
לא צריך להילחץ
אני מנסה כמה שיוצר לא לחשוב על זה
אני סיימתי יב אבל באמת שזה לא מלחיץ זה דווקא אפילו נחמד יש בכיתה אווירה של לימוד כולם לומדים ביחד ועושים צחוקים
בהצלחה שנה הבאה תני בראש קטן עלייך
בהצלחה שנה הבאה תני בראש קטן עלייך
albert eintstein אתה אומר שזו כיתה קלה, היו לכם מלא הקלות בגלל המלחמה זה דבר ראשון, דבר שני, איזה מגמות אתה עושה וכמה יחל?
אל תקשיבו להם, יא זה כיתה מזעזעת
אנונימית
זה הכל תלוי בכמות היחידות והמגמות, אם אני עושה 3 יחל ובוחר מגמות שהן שטות, ברור שיהיה לי קל..
5 אנגלית
4 מתמטיקה
לא אמרתי שהיא קלה, אמרתי שהיא לא קשה כמו שכולם חושבים, חשבתי בהתחלה שכל השנה אני פשוט אסבול ולא אשן,
אבל בתכלס הסבל "האמיתי" היה אולי לשבועיים לקראת סוף שנה והוא חלף..
וכן אתה צודק, היו לנו הקלות, אבל דיברתי מהנקודת מבט שלי
4 מתמטיקה
לא אמרתי שהיא קלה, אמרתי שהיא לא קשה כמו שכולם חושבים, חשבתי בהתחלה שכל השנה אני פשוט אסבול ולא אשן,
אבל בתכלס הסבל "האמיתי" היה אולי לשבועיים לקראת סוף שנה והוא חלף..
וכן אתה צודק, היו לנו הקלות, אבל דיברתי מהנקודת מבט שלי
סיימתי י"א השנה, ועל אף שזה כן לחץ בעיקר נפשי, כי פתאום יש לך עומסים של לחץ שלא היית רגילה אליהם עד כה.
אבל בסופו של דבר את מתרגלת
אבל בסופו של דבר את מתרגלת
מצד אחד אני לחוצה, מצד שני, אי מזכירה לעצמי את המגמות שאני בחרתי להרחיב ואז אני נרגעת, כי בחרתי משהו שאני אוהבת בסך הכול, בנוסף הכיתה הזאת יותר פשוטה לפי דעתי כי יורדים לי, לפחות, מקצועות שאני לא צריכה ללמוד יותר ושסיימתי איתם
אנונימית
באותו הנושא: