14 תשובות
לחוצה רצח
לחוץ כי זה יב וזה יחליט לי על כל החיים
מאוד בכל זאת מתכונות השנה
לא יודעת מה איתכם אבל אני כבר מחכה לחזור כי אני עוברת בית ספר ובאלי לעשות רושם טוב ולפתוח דף חלק
וגם כי משעמם טילים בחופש
מתרגשת מאוד אפילו.
לדעתי יש חופש ויש דיי נמאס... חוץ מזה על הזין שלי כולם אז אני לא לחוצה מאף אחד)))
לא אכפת לי לחזור.
לא ישנה בי כלום, אמשיך בע"ה להשקיע בלימודים ואמשיך בע"ה להתחזק ולהתקרב אל בורא עולם.
לחוצה. אני רועדת כרגע עם שירים עצובים
יותר דכאון
לחוצה כי אני עוברת בית ספר
לחוצה