20 תשובות
מתי שתרצי
כנראה השבוע
אוף אל תזכירו לי את המילה הזאת עד שנה הבאה
יאא שתי שאלות אותו דבר בחמות
באלי לבכות ששנה הבאה זה יהיה לי ככה
איףף שיתנו כבר ציונים!!
איך הם מצפים ממני להירשם למועד ב' בלי לדעת ציון!!!
אם הייתי יכולה הייתי כותבת פה כל קללה אפשרית תחת השמש על מה שהם עושים
איך הם מצפים ממני להירשם למועד ב' בלי לדעת ציון!!!
אם הייתי יכולה הייתי כותבת פה כל קללה אפשרית תחת השמש על מה שהם עושים
פשוט אם אתם מרגישים שהלך לכם לא טוב
תעשו מועד ב אתם לא מבינים שאי אפשר לסמוך על משרד החינוךך
תעשו מועד ב אתם לא מבינים שאי אפשר לסמוך על משרד החינוךך
למה לי לעבוד קשה פעמיים בגלל הטעויות שלהם?!
משרד החינוך יכולים לקפוץ לי
אני מעדיפה לעשות מועד ב' שנה הבאה מאשר לטחון שעות למידה, להיות בחרדות וחוסר שינה ולבלות עוד ארבע שעות עם משגיח מטרידן שמתקרב לך 2 מילימטר לפנים
משרד החינוך יכולים לקפוץ לי
אני מעדיפה לעשות מועד ב' שנה הבאה מאשר לטחון שעות למידה, להיות בחרדות וחוסר שינה ולבלות עוד ארבע שעות עם משגיח מטרידן שמתקרב לך 2 מילימטר לפנים
^
תעשי מה שאת מרגישה לנכון אני באותו המצב שלך גם אותי זה מתסכל אבל אני אישית מעדיפה ללכת ולסיים עם זה החופש לפני שגם שנה הבאה יתחילו עוד בגרויות
תעשי מה שאת מרגישה לנכון אני באותו המצב שלך גם אותי זה מתסכל אבל אני אישית מעדיפה ללכת ולסיים עם זה החופש לפני שגם שנה הבאה יתחילו עוד בגרויות
מעדיפה להתעסק בעצמי בחופש ולא לדאוג לגביי מבחנים.
זה לא סוף העולם, תמיד אפשר להשלים
זה לא סוף העולם, תמיד אפשר להשלים
^נכון שתמיד אפשר להשלים, אבל הקלות מטורפות כמו שהיו השנה לא יהיו יותר כנראה
^ההקלות לא היו משהו משמעותי בשבילי, יש לי הרבה הקלות כשזה קשור למתמטיקה ומה שהוסיפו זה לא מה שיגרום לי לעבור או להיכשל
השבוע, אבל רק אם בית הספר שלך הגיש את ציון ההגשה שלך למשרד החינוך
^זה כבר אפילו לא ארגון המורים, זה משרד החינוך שחושב שזה רעיון טוב לחלק ציונים שבוע לפניי מועד ב' אחרי שתלמידים החליטו אם לגשת או לא.
אבל כן, זה בהחלט גם דופק ועוד זה שזה מחסיר לנו חלק גדול בתעודה.
אבל כן, זה בהחלט גם דופק ועוד זה שזה מחסיר לנו חלק גדול בתעודה.
איזה שאלון עשית?
אין לי מושג, אבל בכללי יש לי הארכת זמן ושאלון מותאם
כמה יחל את ובאיזה כיתה את?
אה, אז ההקלות שלך הן לא כמו אצלי
^3
עולה ל-יב'
ואני דיסקלקוליט, נכשלת בכל השנה :)
עולה ל-יב'
ואני דיסקלקוליט, נכשלת בכל השנה :)
יש לי כל הקלה אפשרית במתמטיקה חחח
באותו הנושא: