10 תשובות
גם אני כל יום בודק אמרו שזה יכול להיות גם שלוש ימים לפני.
אנונימי
כן ממש מקווה שזה לטובה כל האיחור הזה ושהצלחתי אמן.
אנונימי
המורה שלי אמרה שיהיה עד סוף שבוע
שואל השאלה:
יאללה אמן שכולנו 100 ושיעלו כבר בקרובב, תודה לכולכם
אנונימית
יעלו כנראה מחר.
עדיף שתלמדי בינתיים ולא תחכי לרגע האחרון, כי יכול להיות שיעלו את הציונים גם ממש סמוך למועד ב' ולא יהיה לך זמן ללמוד.
אני אומר תתחילי, ובמקרה הכי גרוע תגלי שלמדת לשווא - לא נורא, עדיף מאשר שלא תלמדי ובסוף תגלי שאת כן צריכה לגשת למועד ב'. יש לך איזשהן תוכניות שהלמידה למועד ב' מפריעה להן? אם לא, אז לא רואה סיבה לא ללמוד. את לא יכולה להפסיד מזה
שואל השאלה:
כן כן תודה כבר התחלתי ללמוד, אבל זה סתם ממש מעצבן ללמוד בלי לדעת אם אני צריכה
אנונימית
נכון, אבל אין מה לעשות... זו שנה מורכבת, יש הרבה מועדים עם מרווחים צפופים, וזה לא פשוט לבדוק את הבחינות בתנאים האלה. ועם זאת, משרד החינוך עושה את מירב המאמצים לפרסם את הציונים בהקדם.
אולי מחר יתפרסמו הציונים באנגלית (לגבי מתמטיקה לא בטוח אבל אולי גם)
שואל השאלה:
אתה צודק
פשוט הבעיה שלי, שמתמטיקה יכול להיות שהיה לי חשד להעתקעה
כי ניחשתי תשובה של משהו, כדי להמשיך ולקבל את הנקודות על המשך השאלה
והניחוש שלי היה נכון, וגם הכנסתי אותו סתם בתוך התשובה, שזה לא יראה שניחשתי.
קיצור אחריי שגמרתי את הבגרות חברה אמרה לי, שעשו לה חשד להעתקה על זה.
ופשוט בא לי ממש לדעת אם בכלל אני אוכל לגשת, והם יקבלו את הערעור
וכמה אני צריכה ללמוד.
אנונימית
אף פעם אי אפשר לדעת..
תלמדי למקרה הכי גרוע. ובמקרה הטוב לא באמת תצטרכי לגשת למועד נוסף.
לגבי חשד להעתקה - אם מביאים לך חשד את תמיד תוכלי לערער, ואם באמת לא העתקת לא תהיה לך בעיה להסביר את עצמך ואני מאמין שהכול יהיה בסדר והערעור יתקבל. אבל אם לא, אז כנראה תצטרכי לגשת למועד נוסף כדי שיהיה לך ציון..
בקיצור, תלמדי. את לא יכולה להפסיד מהלמידה אלא רק להרוויח. בהצלחה
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית