9 תשובות
כן אבל אם זה בריא זה חשוב
אם תעלי עשר קילו יהיה עדיין סבבה לגמרי
גם המחשבון bmi אומר שזה תקין והמצב הנוכחי לא אבל זה כבר פחות רלוונטי
גם המחשבון bmi אומר שזה תקין והמצב הנוכחי לא אבל זה כבר פחות רלוונטי
שואל השאלה:
הלכתי לרופאה שמתמחה בגדילה והיא אמרה שאני תקינה ואני גם לא כלכך רזה כמו שזה נשמע
הלכתי לרופאה שמתמחה בגדילה והיא אמרה שאני תקינה ואני גם לא כלכך רזה כמו שזה נשמע
את תהיה במשקל תקין. אבל 10 קילו נשמע ממש קשה להעלות.. מתי הצו ראשון שלך?
שואל השאלה:
עדיין לא קיבלתי אבל כל מי שנולד קרוב לתאריך שלי קיבל לנובמבר נראה לי זה מתעכב לי פשוט
עדיין לא קיבלתי אבל כל מי שנולד קרוב לתאריך שלי קיבל לנובמבר נראה לי זה מתעכב לי פשוט
לא
שואל השאלה:
1.53
1.53
מה הגובה
אוקיי. מקסימום אם את לא מצליחה להעלות כל כך הרבה (אני גם לא בטוחה כמה זה מומלץ אולי עדיף שתתייעצי עם רופאה/תזונאית) הרופאה שלי אמרה לי לשתות מלא מלא מים לפני המדידת משקל בצו. אני שכחתי אז אני 64
באותו הנושא: