11 תשובות
זה לא שאין טעם זב שאת מיואשת

תמיד יש טעם בחיים
מוציאים משהו להאחז בו ונתינת חיות לחיים
מנסים טעם חדש
אנונימי
טועמים מילקי
מתחילים לשרוד
שואל השאלה:
אל תענו לי בציניות
אני שאלתי ברצינות
אנונימית
שמעי טעם בחיים זה דבר שבא והולך. העצב והתסכול יוצרים תחושה שאין טעם וזה בסדר. לחיים לא תמיד צריך סיבה אבל הסיבה היא להמשיך כי אין סיבה לוותר. תיצרי לעצמך מהות וסיבה לחיות גם אם היא מגוחכת. תעשי דברים שישמחו אותך ותשקיעי בדברים שמחים ותרחיקי את הרעים

ממליץ לך להיכנס לכאן לראות מי יכול לעזור
קוקה קולה - טעם החיים
מנסים למצוא משהו להיאחז בו ולהרגיש חשובה עבורו ושהוא נותן סיבה לקום בבוקר
ממשיכים לחיות, יכול מאוד להיות שאין לך כרגע טעם בחיים אבל עוד יהיה
השאלה הנשאלץ היא למה אין טעם בחיים הסיבה היא בד"כ כי מרגישים ריקנות והסיבה היא כי בדיוק כמו שהגוף צריך אוכל כדי לשרוד גם הנשמה צריכה אוכל והאוכל שלה הוא מזון רוחני וכשלא נותנים לה את זה אז האדם חווה הרגשה של ריקנות כי באמת הוא חי בלי מטרה ומשמעות בחיים אבל כשלאדם יש מטרה בחיים אז יש לו בשביל מה לחיות וממילא יש לו המון טעם בחיים לא משנה מה הוא עבר..גם להבדיל בשואה האנשים שלמרות הכל לא יתייאשו אז אלו שיש להם בשביל מה לחיות כלומר יש להם משמעות ומטרה בחיים
אם צריך עזרה אפשר להיעזר בי בשמחה!
שמירת תורה ומצוות נותנת סיפוק מטורף שלא נגמר ברגע ואילו דברים חומריים ברגע שהם נגמרים מרגישים ריקים ומחפשים את האטרקציה הבאה..
שיהיה בהצלחה רבה בעז"ה!