התחברות הרשמה

מה עושים כשאין חיים?

14 בינואר 2020, 13:56
מצב רוחעייפותחייםשעמוםדיכאון    
3 תשובות
קמים לתחייה
אנונימי
מוצאים כאלה
א
אני אוהבת שקוראים לי שקדי :)
בסטיפס גולשים
א
אדון חתלתול
באותו הנושא:
מה עושים כשאין עם מי לשתף על החיים האישיים?
מה עושים כשאין כוח לחיים האלה יותר?
מה עושים כשאין ריזלה?
מה חיילים קרביים עושים כשאין מלחמה?
מה עושים כשאין כוח יותר לראות את החומר בהיסטוריה אבל חייבים ללמוד?
מה אתם עושים כשאין לכם מצב רוח?
מה עושים כשאין כסף לקנות שמלת ערב לנשף הסיים בבית הספר?
מה עושים כשאין מה לעשות בכלל
מה לעשות כשאין סיבה לחיים?
מה עושים כשאין לך מקום עם פרטיות בבית?
מה עושים כשאין לך עם מי להיות בהפסקות?