6 תשובות
שואל השאלה:
אוף אני לא מאמינה
אוף אני לא מאמינה
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אערער מה אני אכתוב?
אם אני אערער מה אני אכתוב?
אנונימית
כן אפשרי, צריך פרוטקציות לשחם בכללי. לרוב לא מתקבלים אולי אם תסרבי בבקום.
רק אם תעברי חריגים, אז כן
סיכוי נמוך מאוד את יכולה לערער או לצאת כחריגה
על יכולת פיקודיות שלך ושאת רוצה לעשות את התחנה שוב וזה חשוב לך
באותו הנושא: