12 תשובות
שואל השאלה:
אני גם בקושי שותה
אולי 1.5 או 2 ליטר ביום ובדרך כלל אני מחסל כמה בקבוקי מים ביום
אני גם בקושי שותה
אולי 1.5 או 2 ליטר ביום ובדרך כלל אני מחסל כמה בקבוקי מים ביום
אנונימי
זה לא קשור למה שאתה אוכל
כנראה שזה וירוס בטן
כנראה שזה וירוס בטן
שואל השאלה:
איף
מה כדאי לעשות?
איף
מה כדאי לעשות?
אנונימי
תאכל הרבה אורז וצנימים
תוכל פחמימות ותנסה להמעיט בקטניות ובדברים שמתפרקים לאט
אה וגם תשתה הרבה מים וקולה, כשאתה משלשל אתה מאבד הרבה נוזלים וסוכרים
האמת שקולה פחות רעיון טוב בגלל שזה מוגז
לי זה אף פעם לא עשה בעיות
שותה יותר מדי כנראה
זה לא קשור לאוכל זה חיידק בבטן כנראה שאתה שותה יותר מידי
אנונימית
כנראה כי אתה שותה יותר מדי יחסית לכמה שאתה אוכל
אכלת משהו לא טוב
בטן רגישה
מעי רגיז
לחץ
כל התשובות נכונות
טוב לאכול עוף ,תפוח אדמה מבושל ולהרבות בשתיית מים
אם עובר מצוין
אם לא עובר (מקווה שאני טועה) יש להגיע לרופא גסטרו תותח
בטן רגישה
מעי רגיז
לחץ
כל התשובות נכונות
טוב לאכול עוף ,תפוח אדמה מבושל ולהרבות בשתיית מים
אם עובר מצוין
אם לא עובר (מקווה שאני טועה) יש להגיע לרופא גסטרו תותח