8 תשובות
תגידי לה את בדיוק מה שכתבת פה
היא סתם ממהרת להתבגר ולא נהנת מהילדות שלה
שואל השאלה:
אמרתי לה והיא אמרה לי ש"רק בגלל שאני לא מתבגרת זה לא אומר שגם היא חייבת לא להתבגר"
היא אומרת את זה נטו בגלל שאני לא הכי מתאפרת ועד עכשיו לא ממש עשיתי לק (עשיתי פעם ראשונה לפני יומיים)
בכללי היא ממש ילדותית, היא מתנהגת נוראי ויצאה עם איזה ממוצע 60 בכיתה ו' וגם זה בחסד...
אני לעומת זאת בוגרת פשוט באמת אני לא מרגישה צורך ממש להתאפר וזה
אבל זה באמת מזעזע כמות האיפור שהיא שמה יחסית לילדה בת 11 והציפורניים האלה... תקשיבו אני לא מסוגלת
תבקשי מההורים שיסבירו לה
זה באמת לא שפוי גם אחותי הקטנה עכשיו סיימה כיתה ו עם ממוצע 60 זה הזוי כי מה כבר לומדים ביסודי שהם נכשלים בחרא הזה
ארוכות זה לא מתאים לאף אחת.
אולי למכשפה זה מתאים.
את מראה לה תמונות מכוערות של ילדות עם ציפורניים ארוכות
תגידי לה שזה לא לגיל שלה פשוט מאוד.
וכשהיא תגדל יותר גיל 16 17 זה יהיה יפה.
ולילדה בגיל שלה זה פחות יפה, ותגידי בסוף אבל תעשי מה שבא לך.
אה ואת אל תתייחסי למה שהיא אומרת.
ככל שלא תראי לה שריב כזה מעניין אותך ככה את מראה שאת יותר בוגרת.
אל תיכנסי איתה לריבים על דברים של מי יותר בוגר - זה הכי לא בוגר שיש. גם אם היא מתחילה תגידי חה "טוב" וזהו
שואל השאלה:
חחח כן תאמינו לי שאני לא נכנסת איתה לריבים על השטויות האלה. טוב בכל מקרה תודה על העצות וההזדהות אבל נראה לי שמאיוש צודקת והילדה אבודה