4 תשובות
תגידי לה שיש לאישה איבר שלגבר אין (הרחם) ובשביל להכנס להריון צריך את האיבר הזה...
פשוט אומרים שלגברים אין רחם. אין מקום שבו התינוק יכול להתפתח לא בעיה..
תגידי לה שלבנים לא יכול להיות תינוק כי הם אוכלים ואין לו מקום
פשוט תשלחי אותה לאימא שלך
עוד גידי לה בגלל דגנים זה חרא לא מגיע להם