4 תשובות
זה משהו שאפשר ללמוד רק בנהיגה כי צריך להקשיב למנוע אבל בהתחלה לימדו אותי שכשמגיעים ל20 זה הילוך שני 30 שלישי וככה עד חמישי/שישי
אנונימית
תמיד מתחילים נסיעה בהילוך ראשון, למה? כי בהילוך הראשון הוא בהילוך עם הכי הרבה כוח, אחרי שמגיעים למהירות מסוימת הרכב כבר לא יכול להאיץ אז מעבירים להילוך שני שהוא יותר מהיר אבל יותר חלש גם. הקטע הוא שככל שההילוך גבוה יותר הרכב מסע מהר יותר אבל יהיה לו פחות כוח.
הילוך זה מה שמכתיב למנוע את המהירות. הילוך יוץר נמוך=פחות מהירות יותר כוח
הילוך יותר גבוה=יותר מהירות פחות כוח
נשים הילוך ראשון בתחילת הנסיעה ונצבור ומהירות, ושנגיע למהירות מסויימת נעביר לשני ונמשיך לצבור מהירות.
נגיד ואנחנו רוצים להאט מאוד אז נוריד להילוך ראשון ונכתיב מהירות נמוכה.
הגענו להעליה, האוטו צריך יותר כוח כדי לעלות את העליה, נוריד את ההילוכים ליותר נמוך ואז האוטו יוכל לדחוף את עצמו יותר, פשוט לאט יותר.
הילוך יותר גבוה=יותר מהירות פחות כוח
נשים הילוך ראשון בתחילת הנסיעה ונצבור ומהירות, ושנגיע למהירות מסויימת נעביר לשני ונמשיך לצבור מהירות.
נגיד ואנחנו רוצים להאט מאוד אז נוריד להילוך ראשון ונכתיב מהירות נמוכה.
הגענו להעליה, האוטו צריך יותר כוח כדי לעלות את העליה, נוריד את ההילוכים ליותר נמוך ואז האוטו יוכל לדחוף את עצמו יותר, פשוט לאט יותר.
מבחינה רעיונית זה קצת דומה להילוכים באופניים. בהילוך נמוך יש לך יותר כוח אבל פחות מהירות בהילוך גבוה פחות כוח ויותר מהירות. אם אתה רוצה לנסוע מהר אתה מעביר להילוך גבוה ואם אתה רוצה לנסוע לאט או בעליות תלולות אתה מעביר להילוך נמוך.
באותו הנושא: