3 תשובות
באייפון זה מובנה באפליקציה
באנדרואיד צריך לערוך באיזו אפליקציה
באנדרואיד צריך לערוך באיזו אפליקציה
ואם התכוונת שיש הילוך איטי כזה בסרטון בלי עצירה אז זה באייפון ויש עוד טלפונים שיש בהם את זה כמו גאלקסי ושיאומי
מצלמים את הסרטון עד דקה מסוימת (בסימן של ה3 שניות בוחרים עד מתי את רוצה לעצור) ואז מעבירים להילוך איטי ונמצאים באותה תנוחה שהיית בה בסוף מה שצילמת בהתחלה
ובאנדרואיד ובאייפון זה אותו הדבר
ובאנדרואיד ובאייפון זה אותו הדבר
באותו הנושא: